Seg dag i dag!

Hallå alla!!!

Idag kommer det att vara en seg dag!. Vaknade halv 11. Åt en halv smörgås. ( orkade inte mer!) Gick och duschade och sitter nu här.
Sen ska vi äta mat och sen ska jag packa. Ska åka hem igen!. Men först ska jag byta en tröja som jag fick i julklapp och köpa nya skidstavar till mej (mina andra gick sönder!!)
Sen blir det hem och packa upp och äta med familjen och sen ska vi spela bingolotto. Jättetrist jag vet men man får offra sej för familjen någon gång i bland! ( Vann faktist 200 kr föra gången jag spelade!! Jippie! Inget att sryta med kanske men what eva! Det är kul attt vinna!! )


Så här kommer nog min dag att se ut! Hu ser din dag ut?? Kommentera gärna!

Kram Starlip!

LöVe YoU ALL!!

Kommentarer
Postat av: malin

sv: taack :) Hoppas du får en härlig kväll med familjen ! (:

2009-12-30 @ 16:08:44
URL: http://minbastisbetyderallt.blogg.se/
Postat av: Louise

Tack detsamma!! <3 :)

2010-01-01 @ 17:46:29
URL: http://starlip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0