Hallå!!

Hejsan!!

Idag har jag varit med en kompis. Vi tittade på film men den var tråkig så vi spelade sims istället!
Fredag till lördag var mamma i ULLARED!!!! Jag vill också dit men jag och mamma ska åka till sommarn eller våren!!
Jag har fått lite grejer b.l.a en paljettklänning!, Smikbortagningskräm typ.(tror det heter så vet ej!), en ny kam, 3 par jeans och linnen. m.m. Bilder kommer i möra eller på tisdag!!

Vad har ni gjort i helgen??
Själv har jag tagit det lungt!

I möra har vi studiedag så vi är lediga från skolan!! Så himla gött!! Få se vad jag gör men tar det nog lungt. kanske bloggar jag vem vet???

PS:

Dagens!!



Tröja: H&M: 149:-
Linne: H&M: 79.90
Byxor: Levis vet ej pris.
Kofta: Kappahl 199.90:-
Sjal: Privat


KRAMIZAR FRÅN STARLIP!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0