Skärpning!

Hejsan!! Nu får jag börja skärpa mej! Har inte bloggat på jättelänge...!

Efter en ganska rolig dag på skolan. (Fick faktist MVG på spanska provet!!!)
så är jag ganska trött. Det blir en tidig kväll i kväll! Jag ska lägga mej och läsa 14 år till salu! En jättebra bok som handlar om en tjej som blir våldtogen av en kompis och sedan hur hon och en kompis säljer sex på nätet för pengar och sen hur det blir efter. Men det läskiga av allt är ju att det är en sann berättelse.! Det är ganska kusligt tycker jag..

Nej nu är ja väldigt trött!
Vi bloggas imöra alla glada mäniskor i vårat avlånga land!!

KRAMIZAR FRÅN STARLIP!!!!!!!!!!!!


Just det! Här är min paljettklänning jag fick av min mamma i ullared!
Fin va???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0