Städat rum +Vaccination..

Hej alla söta bloggare och bloggerskor i Sverige!

Vad har ni gjort i dag? själv har jag varit på skolan.. Sen har jag städat mitt rum och fått upp hyllor och sånt.
Det var gött att göra det! Visst är ett städat rum med nya saker i mycket mycket snyggare än ett ostädat!!

I tisdags den 3/11 tog jag vaccin imot den hära svininfluensan eller H1N1 om man ska vara riktigt noga!
Har ni togit det?? Jag var jätte nervös före men det var ju inte farligt!!! Även fast jag HATAR SPRUTOR!!
Dom ända biverkningarna jag har fått är ont i armen,huvudvärk men det har gått över nu.


KRAM PÅ ER ALLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LÖVE YOU! STARLIP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0