Lite sjuk....

Hejsan alla i sverige!

Jag mår pyton! Har huvudvärk, ont i magen och ont i halsen!! Låter kanske inte så hemskt men det är vekligen det!!!
Det började i morse när jag skulle gå upp.. måste gå upp halv 6.. ( Går på älgjakt...) sen har det bara fortsätt.
Ont i halsen av att skrika hela dagen. ( Hela veckan har det varit faktist!! ) Sen ont i fötterna efter att ha gått så långt!! + att det är kallt! Iskallt!! Brrrrrr.

Men en sak som gjorde hela dagen bättre var att min nya garderob har kommit!! Så jag har kastat massor av kläder som jag inte använder och sorterat kläder i fina högar i garderoben.

Nej nu är jag jättetrött!
Go natt!!

GO NATT KRAMAR FRÅN STARLIP!!!!!!!!!!!!

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Kommentarer
Postat av: malin

det är jättesmaskigt! jag kan lägga upp receptet på bloggen imorgon :D så håll utkik! täke care <3



nilam : D

2009-10-16 @ 19:10:27
URL: http://minbastisbetyderallt.blogg.se/
Postat av: Louise

Okej bra!!! Japp! take care du med!!<333

2009-10-16 @ 22:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0