Hästar

Hej igen!
Min morfar har hästar och jag skulle hjälpa honom med dom... Det gick så där.. Ja vart lite rädd och hästen var nära att trampa på mej!! Men det var för typ 2 år sen och nu tar jag in hästen nästan själv!(Morfar håller upp och stänger grinden..) Jag är stolt faktiskt. Vet inte varför jag helt plötsligt vill hjälpa morfar med hästarna efter den där gången för typ 2 år sen.. men nu vil jag faktiskt det. Hästan är jättesnäll och ganska liten. (Den är bara 2 år tror jag) så den är bra till mej!. Morfar sa att jag kunde få rida på den till sommaren och jag får se vad det blir med den saken! men det verkar kul!

Så nu vart det ett inlägg om hästar men det stör väll inte er??

KRAM STALIP!! <3



Nej det är inte min morfar hästar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0