Mormor + Shopping!!

Hejsan bloggen!

Nu sitter jag här som så många gånger för på min mormor o morfars dator! Jag är här över helgen och det är kul!

Idag så har jag och mormor varit och shoppat!! Eller jag har handlat presenter till kompisar och syskon som fyller år inom den närmsta tiden!! Puh vad mycket det blev!! Haha nej så mycket var det inte men det vart mycket! Sen köpte jag en ny väska (såklart! är väskberoende!! Haha nej då men har typ 30!!) den var skitsygg. Den är lila!! (Bild kommer någon annan dag.. Min kamera dampar...) Sen köpte jag bommulsrondeller på apoteket. Mina var slut.. Och ett nytt nagelack på Kicks!! (Bild kommer sen också!) Sen träffa vi lite folk som vi kände och det är ju alltid kul att stanna och prata en sväng eller hur?? :D

Sen åt vi rödspätta och potatis när vi kom hem det var jättegött!

Sen ska vi äta tacos!! Ska bli jättegott! Sen blir det ju såklart lite lördagsmys med chips och sånt!!

VAD SKA NI GÖRA I KVÄLL???

KRAM STARLIP!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0