Vet inte vad jag ska skriva här!

Hejsan!
Idag efter gympan var jag o nelly o natalja och åt pizza. Det var gött! Vi möte cizzy och Emelie där som också skulle ha pizza. Fast vi han äta upp före dom fick sin pizza!! skumt även kom dom före oss..? fast vi ringde på vägen upp i för sej... :D
Vi har nationela prov i matte på torsdag! C-delen...usch kan inte matte. Det är jättesvårt ju! :( men det går väll gå bra! :D
När jag kom hem så åt jag mat, spelade piano,var ute och lekte med min brorsa. Sen har jag varit nere i mitt ja vad ska man kallad för, förr kallade jag det discorummet fast nu är det ett rum jag hade massa grejer i! haha.
Nu ska jag se på tv.

Ha en fortsatt bra tisdag! <3

CHAO!!

KRAM STARLIP! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0