ÄNTLIGEN TILLBAKA!!!! :) :)

HEJ IGEN BLOGGEN!! :)

Skönt att vara tillbaks!
det ä så att vi ä i husvagnen och där har vi inte något internet.. :8 men nu ska det blöi ändring! :)

Denna vreckan och nästa vecka så ska jag jobba :) det ä kul. Jag jobbar på fritids hemma i Årjäng.(Lite sjukt att jag jobbar med samma lärare som jag hade på förskolan för 10 år sen.. :) ) Det ä kul att leka med barn. I torsdags gjorde jag typ 20 halsband! ( eller jag sätte på lås och dom pärla.. :) )

Idag så har jag inte gjot så jättemycket men lite har varit att Malin har varit hos mej och att vi gjorde lite yoga på vårat wii! kul faktiskt. Sen åkte vi till husvagnen och då sola jag och nu sitter vi hos mormor o morfar och har jämt åte räkor och kräftor. :) sjukt gött!! :) :)

MEN VI BLOGGAS SNART IGEN!! :)

KRAM STARLIP!!! <3



goda krabater!! :) :) haha <3

Kommentarer
Postat av: Natahlie

Men när börjar du i skolan då ? :O

2010-08-14 @ 23:37:56
URL: http://natahliesvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0