Ganska lungn dag!

Hejsan Hejsan!
Idag så har det varigt en vanligt dag på skolan! Natalja har fått en ny mobil! Kul Kul. Sen lektionerna kanske inte har varit dom kuligaste men det gick! Spelade bingo på spanskan och lyssnade på texter på svenskan. Ganska lungt allså! Sen efter skolan åt jag mat och packade lite. Åkte till mormor o morfar och ska vara där tills i morgon.

Vi ska se på Let´s dance sen och käka chips och dipp! Gött!! Vem tror ni åker ut i kväll??? Jag tror att det blir: Markus Birro eller Rabih (Tror han stavas så!) Sen gillar jag: Stefan Sauk, Claudia Galli och Mattias Andréasson. (Tror att dom heter så!!) Sen tycker jag även att Willy ska åka hem! Han kan ju inte dansa!! Vem tycker du är bäst/sämst??
KOMMENTERA!!!!



SYNS I MORGON KÄRA BLOGG!!

KRAM STARLIP!!


LöVe YoU aLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0