--

Hejsan bloggen!

Jag har just kommit hem från karlstad nu och är trött vet inte varför men är det fast jag måste göra läxor!! Usch hata hata fast det går nog bra.

Jag var hos doktorn i karlstad. Usch jag hatar sjukhus och doktorer! Kommer aldrig att bli doktor eller sjuksköterska!!

Men jaja i tisdags sökte jag in till gymnasiet! Det blev:

1: Kultur och estet linjen i Arvika klässbol!

2: Estet Musikal i Karlstad!

Jag vet att Anna sa att vi måste ha tre val men so what? Jag vill bara ha två val.
Jag är faktist nöjd över mina val. Nu kommer jag att bo i ett internat om jag nu kommer in i Arvika och spela piano och gittar och sjunga hela dagarna! Vilken dröm!


Jaja men nu ska jag äta mat och plugga och sen ska jag se på robinson.
Vad ska du göra ikväll? Kommentera gärna!

Kramar från Starlip! <3

LöVe YoU All!!

Kommentarer
Postat av: Natahlie

Men då kan ju du vara duktig och bli en sjuksköterska eller doktor som kommmer i tid för de är du ju bäst på ^o)

2010-01-28 @ 18:53:07
URL: http://natahliesvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0