Tjabba!

Hej!

Idag har jag varit i Charlottenberg! Vi skulle titta på nya skidor till min brorsa men hittade inga.
Jag däremot gick in på Bikbok och kom ut med en kasse och i där låg det:

Ett par ljusa jeansleggings - 199:-
En grå-vit randig topp - 99:- Rea!
Ett par ljusa jeans - 99:- Rea! Förr 399:-
Två par linnen. Vitt och blått  - 99:-

Sen åt vi på Joe´s dinner och sen åkt vi hem.
Då spelade jag lite piano och städade mitt rum. Hur kan ett rum bli så stökigt på bara 3 dar? Städade ju i torsdags??!? Jag är ganska otrolig!

I morgon är det skola igen.. Jippie!! Nej där skämtade jag. Det är faktist väldigt tråkigt på skolan nu för tiden. Skolan brukar inte vara kul men nu är den riktigt tråkig!
Det ända roliga i morgon är att jag ska stå i Caféterian på skolan! Hihi!

Kramar från lilla Starlip!

LöVe YoU ALL!



Ps: Om det inte syns så är det jag på bilden fast det igentligen skulle vara vattnet. Tänk att man fastnade på bild för engångs skull! Haha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0