SOMMARLOV!! <3

Ja nu har jag sommarlov! Det är så himla gött!! Idag så fick vi oxå betyg! jag fick:
MVG: Musik, bild, Historia, samhällskunskap! 4st!
VG: Engelska, hemkunskap, idrott, spanska, biologi, fysik, kemi, geografi, religion, slöjd, svenska! 11st!
G: Matte och Teknik! 2st!
Jag är stolt! SÅ nu har alltså jag: MVG: 20poäng, VG:15 poäng, G:10 poäng
265! poäng!!! jippie!

Haha! idag så har vi haft ett litet kalas för mej! jag har fått massor av blommor, smycken, glaslyckta och pengar. 1200 kronor! Så nu har jag lite pengar! haha! Jag fick 400 spänn för at jag har varit med i elevrådet! ;D

Nu ska jag städa mitt rum ordentligt! haha det behövs faktiskt!


KRAM KRAM STARLIP!!! ;D

NU SÅ HAR JAG:

!!!! äntligen! ;D ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0