Lördag!

Hejsan!
Idag är det äntligen lördag! Idag ska jag åka till min pappa! Vad ska ni göra idag??? Hoppas att ni får en bra dag! Jag kommer kanske inte blogga på ett tag nu för vårat internet hemma hos min pappa är hur segt som helst!! Men ska kanske testa att blogga i mobilen! Får se!!
igår vad jag på tonår. Jag, Becca, Dona, Cizzy, Marie och Anne satt och masade och Becca fick ett paket dextro i huvudet!! Haha hoppas att det går bra med dej! <3 Vi sjöng singstar föresten! Det var kul! <3
Sen åkte jag hem och såg på finalen av Let´s Dance! Mattias vann! Jippie han var bäst! Sen gick jag och la mej.
Och nu har jag åte frukost och sitter här och väntar på att pappa ska komma!! Bye!


KRAM PÅ ER!!

STARLIP <3

LöVe YoU aLL!!

Kommentarer
Postat av: Bexx

ja, det går bra fast det är lite ömt i pannan. Hehe.

<3 <3

2010-03-27 @ 15:23:28
URL: http://bexxxx.blogg.se/
Postat av: Cizzy (y)

Hahahha det var fan extreeemt kuuuul :D :D :D Det måste göras om deluxe ;)

2010-03-28 @ 16:04:52
URL: http://cizzyispiink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0