Hejsan svejsan!

Hej!
Idag så har jag gjort sista måndagen i 9:an! Haha. (Vi är lediga nästa måndag..);D Och idag så hade vi matte.. Inte kul.. Sen var det språkval.. typ det sista vi har! Vi hade en frågetävling typ. Sen var det NO. Vi pluggade till provet vi har i morgon.. Usch gillar inte det provet.. DNA och sånt är bara krångligt! haha sen var det lunch... Inte så himla gött men det gick ju att äta..Sen var det Svenska.. Fick reda på vad vi fick för betyg på novellen.. VG. Ganska nöjd ändå! Sen var det SO. Vi jobbade med religion.. Fast vi fick sluta tidigare för att vi var klara. Även fast hon bara var kvart i 3 typ! ;D
Sen när jag kom hem så har jag bara varit ute typ! Suttit ute och solat och då kom mamma och frågade om jag ville känna lite pengar och självklart sa jag fast jobbet var att ränsa ogräs.. Inte så kul fast jag får ju pengar! ;D

Nej nu ska jag gå ut igen i den fina eftermiddagen och bara njuta av vädret! ;p

KRAM STARLIP!! <3



haha en ful bild från 2008 typ! haha <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0