Hejsan!

Hallå bloggen!!

Nu sitter jag här igen med en kopp varm choklad!! Det är GÖTT!!! och några skorpor med ost på! ;D

Idag fick vi till reda på det oförberäda läxförhöret i so vi hade i måndags.. Jag fick 20 och en halv poäng av 24!! jag är ganska stolt faktiskt.. Sen på musiken var jag "tvungen" att sjunga fast jag inte ville för jag är förskyld.. (Nej jag vart inte tvingad utan dom frågade mej och ja sa att jag är förskyld fast dom sket i det och sa bara "Men det går bra ska du se!" Men jaja det gick ju bra ändå fast jag hade en väldig skrovlig röst! haha

Sen idag har jag duschat och tagit det lungt.. Jag ska vara lite på datan sen.. Sen ska jag även laga mat och städa mitt rum... Tråkigt men jag får stå ut.. Hihi

Sen saknar jag dej!! Ja jag menar dej ... Du vet vem du är.. :D <3

KRAM STARLIP!! <3

 

A lot of löve too you!! LöVe YoU aLL!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0