Måndag: me not like..??..

Hejsan..
jag har kommit fram till att jag inte gillar måndagar.. Idag så hade jag nationelt muntligt prov i Svenska! Usch det var trååkigt.. Sen har vi haft matte (trååkigt..) Språkval.. vi hade ett testpov! Fatta inget.. Sen var det no.. Vi håller på om droger.. Vi har ett inlämmningsuppgift,, Jag skriver om kokain.. Sen var det  lunch.. Ganska kul! sen var det då svenska.. (läs i början så vet du vad vi gjorde...) och till sist So.. vi håller på och jobbar med efterkrigstiden.. Ganska okej... Men jaja en ganska vanlig måndag... Nu har jag jömt kommit hem från dansen.. har ätit mat innan då men.. Sen ska jag ta en snabbdusch och spela lite piano..

Men vi bloggas sen!! <3

Kram kram på er!!!

STARLIP!! <3

Kommentarer
Postat av: bexx

åh så fin blogg du har ;) ;) kramiiizzz

2010-05-03 @ 18:05:45
URL: http://bexxxx.blogg.se/
Postat av: Louise

tack så mycket!! kraam!! <3

2010-05-04 @ 15:27:45
URL: http://starlip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0