Tacos!!

Hejsan bloggen!
Nu ska jag berätta vad jaghar gjort idag:
Frst vaknade jag vid 11. Gick då ner och åt frukost och duschade ganska länge. Sen Komm mormor för att mamm a åkte till sjukhuset för hon är sjuk. Och då spelade vi spel och lekte affär.. Inte så kul men...
Efter det så gick vi ut och vi sparkalite fotboll och byggde på brorornas koja..
Sen gjorde vi en kul men knäpp grej jag och Lukas. Vi band ett hopprep från min cyckel och till en liten leksakstraktor som lukas satt på och sen åkte vi ner för gatan!! Sjuktkul! ( ja jag vet jag har en väldig sjuk humor.. :D)
Sen gick vi in och spelade mer spel.. (det blir så när mormor är här. Haha) och sen gjorde vi i ordning TACOS!! Älskar det. Så nu sitter jag här mätt och belåten! Sen i kväll ska vi tittat på tv och kanske äta Chips eller popcorn eller något får se!!

Det vart ett ganska långt inlägg fast det går ju bra! :D

KRAM STARLIP!! <3

VI BLOGGAS SNART IGEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0