Tisdag!

idag så har det varit en normal dag.. 8:orna var i karlstad på studiebesök.. Det är orättvisst! Vi fick inte åka till Karlstad! Vi fick bara åka till arvika.... Men jaja.. vi överlevde i alla fall!! :D

Idag efter skolan gick jag och Natalja till Årjäng för att jag skulle ha en present till min mamma och hon skulle ha en rosett till hästen eller vad det va.. Sen gick vi till Alexanders fast vi köpte inget.. Sen gick vi till Coop Extra (eller Konsum som jag säger i bland..) och köpte godis och jag köpte en tidning.. Sen gick vi tilll skolan för att Natalja skulle åka buss men jag fortsatte hem.. Nu sitter jag här och ska snart äta mat. Sen ska jag nog ta mej en promenad för det är ju så fint väder ute!! Hihi!
VÅREN ÄR JU ÄNTLIGEN HÄR!!! Not.. för idag var det så kallt när vi skulle gå till gympan att jag trodde att jag skulle frysa öronen av mej!! Just det på gympan var inte jag med för jag hade bara innekläder med mej och vi skulle vara ute. Och då säger Margot på hon sa förra veckan att vi skule ha utegympa fast det gjorde hon inte.. Ingen som jag pratade med hade hört det! Så då tvingade hon oss att gå eljusspåret!! Det var hur gegigt som helst!! Usch HATAR HENNE!!! Men jaja..

Nu ska jag äta mat..

KRAM STARLIP!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0