Torsdag..!

Hejsan bloggen!
Idag är det torsdag.. Just nu siter jag vid datorn så klart men har jämt åte lax och kroketter! GÖTT! <3
Idag så hade vi mentorträff. Inget speciellt. Sen SET och elevens val. Inget speciellt där heller. Var i datasalen bara.. Sen hade vi gympa.. "sprang" 2 km.. Haha nej jag gick en del då.. Men jaja... Sen lunch. Pannkakor.. Sen var det matte. Vårterminsprov! Usch gick inte bra! haha ;D Sen hade vi slöjd och för en gång skull så gick det bra jag blev inte sur! haha. Snart klar nu. Sen hem och göra läxor. :( Sen gick jag och brorsan och en kompis til han til lekparken och var där en stund.. Sen var det mat och nu sitter jag här! haha

Nej nu ska jag städa mitt rum innan ESC!! (Eurovision song contest!!) HEJA SVERIGE!! ;D

ANNA BERGENDAHL - THIS IS MY LIFE!!! HEJA HEJA!!



KRAM STARLIP!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0