5km springning + Dans = Pizza!! :)

Hej!

Ja det stämmer! 5km springning + Dans = Pizza!! :) Visst var den bra? :) haha

Jo så här är det för på gympan idag så sprang vi så mycket vi orkade på 40 min.. Jag sprang 5km på en 500m bana! :) Ganska stold faktiskt! :) haha
Och sen hade vi ´dans! Jättekul! <3 och där hade vi styreträning! :) Urgött fast jobbigt som f*n!!!!
Sen så gick jag och Simon och Anton och åt pizza! Det var våran "lön" för att ha hjälpt rekrorn med att BÄRA!! lite saker! :) Riktigt gött faktiskt!

Fast nu ska jag ta och duscha! Gött gött! :)

Men vi bloggas mer i kväll! :) <3

KRAM STARLIP!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Naaw va gullig du ääär då :D har mej med i headern. sötnosen! I totaly miss u <3

2010-09-16 @ 15:48:28
URL: http://minbastisbetyderallt.blogg.se/
Postat av: Anton

Mmmmm pizza =D

2010-09-17 @ 09:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0