Måndag:

HEJ!! :)

Idag så har det varit en helt okej dag.. :)
Engelska - Inget skärskillt... Diagnos typ... :)

Datakunskap - FATTA INGET!!!!!!!!! :) Haha vi skulle typ sortera några bilder eller något.. :) haha

Svenska: Läste i "ett öga rött". Sen börja vi masa och börja prata om bamse och jag typ skrek: JAG VILL VARA FARMOR!!!!!! :) Och då kom björn (våran lärare) och han bara: jag hörde dej genom hela korridoren louise! Jag skratta typ ihjäl mej.. :) haha det var roligt väre! :)

LUNCH- Pytt i panna! Jättegött!

Bild - Vi ska typ göra en skuggbild eller något.. Fatta inte mycket.. :) haha

Mentortid - Inget skärskillt.. prat om saker som rör skolan.

SLUT!! :) då gick jag och gjorde mat. Pomme frites med pannbiff.. :)
Sen gjorde jag mer och nu sitter jag på mitt rum med en kopp te och en jättebra bok i handen!! :) Underbart!! :)

VI BLOGGAS MER SEN!!!!!!!!!!!!! :)


KRAM STARLIP!!! :) :) <3 <3

 

GÖTT med te asså!!!!!!!!!!!!!! :) :) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0